ÁSZF

Általános szerződési feltételek

1. Webáruház adatai:

Az obudaibecsiszelet.hu webáruház üzemeltetője a Kamilla Restaurant Kft. (1036 Budapest, Dereglye utca 5/b Adószám 25387258-2-41)
2. Az elektronikus szerződéskötés lépései
2.1. Regisztráció az obudaibecsiszelet.hu webáruházba. A Megrendelő köteles a regisztráció során a kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.

2.2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre, melyek tartalmazzák az általános forgalmi adót és a csomagolást. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

2.3. Belépés a pénztárhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése. A minimális rendelési érték 1500 Ft.

2.4. A Kamilla Restaurant Kft. ( a megrendelés megérkezését elektronikus úton legkésőbb 10 percen belül visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az az Kamilla Restaurant Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő a (1) 388 2530 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.5. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel, valamint étkezési utalvánnyal lehet fizetni. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 60 percen belül történik, azonban a Felhasználó a megrendelés napján előre megjelölt időpontra is kérheti a kiszállítást.

2.6. Étel házhozszállítás esetén a feladott megrendelés nem mondható le. Kivételt képez ez alól, amennyiben Megrendelő a lemondást a rendelés feladásától számított 5 percen belül a (1) 388 2530 ügyfélszolgálati telefonszámon jelzi.

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

a “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
a személyes adatok bármikor változtathatóak.

2.8. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Kamilla Restaurant Kft. nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

3. Adatkezelés

A Kamilla Restaurant Kft. az ügyfeleiről tárolt adatokat harmadik félnek nem adja ki.
A regisztrált ügyfelek hírlevelet kaphatnak, amelyről bármikor leiratkozhatnak.

4. Problémák, reklamáció

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati telefonon, az (1) 388 2530 számon tud jelezni.